4 november 2013

 
 
Tjenare mannar!
 
Allt väl? Här är det toppen!
Jag sitter i soffan och har precis ätit torsk, kokt potatis och spenat, nyttigt värre.
Idag har jag jobbat 12-18.30. Handlade lite när jag slutat och så vidare hem till Värna.
Skönt att landa här hemma en sväng. Slappa i soffan under en filt och bara va :)
 
Imorgon skulle jag varit ledig, men eftersom våra luncher är helt hysteriska nu för tiden
fick jag hoppa in en sväng. Dock bara mellan 12-15. Så de känns helt okej!
Sen får jag se vad jag fördrivet tiden med fram till 18.10 då det blir Bodypump. Skönt!
 
Annars denna veckan står mest jobb på schemat. Ska på julbord med jobbet på onsdag.
Tidigt jag vet, men vi åker alltid såhär tidigt med jobbet. Det är för att kockarna (och vi) ska kunna
smaka vad vår grossist Mårdskog & Linkvist har för utbud så man vet vad man vill beställa
när vi väl börjar. Så slipper man få något man tycker har dålig kvalité osv.
Får helt enkelt lite bättre bild av vad dom erbjuder och vad som vi tycker är bra respektive dåligt.
 
Men nu ska jag se klart Ensam mamma söker sen blir det oth i sängen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0