50 saker ni kanske inte visste?

Kan inte sova så jag har legat på bilddagboken och tittat på gamla bilder så hittade jag en såndär list-grej där man ska skriva 50 sanningar om sig själv.
Så i brist på annat, här får ni 50 saker om mig ni kanske inte visst!
 
1. Jag älskar mat, typ all mat
2. Jag har typ världens mest varierade musiksmak
3. Jag älskar svenska kriminalfilmer, typ Beck, Wallander, Johan Falk, Maria Wern osv
4. Jag är så in i helvete flygrädd, kan inte förneka det
5. Jag har ett hemligt twitterkonto jag enbart använder till att fangirla över Justin
6. Jag använder hårförlägning jämt och mitt riktiga hår går typ till axlarna
7. Jag är beroende av min plattång och mitt egna hår är egentligen väldigt lockigt
8. Jag gillar One direction mycket mera än vad jag vill skylta med bara för dom konkurerar med Justin (haha)
9. Jag är hemligt förälskad i Harry Styles i One direction (alltså vi pratar djup förälskelse, vilken pudding)
10. Jag hatar folk som inte kan acceptera att musik är musik vare sig det är metal eller dansband
11. Jag älskar One tree hill över allt annat typ
12. När jag kör bil har jag alltid headset, dels för jag ej har stereo i bilen men också för man får mer feeling
13. Jag älskaaar min arbetsplats och mina arbetskamrater
14. Jag är en sucker när det kommer till Hollywood och kändislivet, vill ha koll på allt som händer där
15. Jag tycker Selena Gomez är apigt snygg
16. Jag gillar oftast inte min kropp, även om jag varje dag försöker acceptera den (standard för tjejer?)
17. Jag älskar julen så himla mycket
18. Jag har haft typ världens bästa barndom
19. Jag gillar Miley Cyrus som fan och fattar inte vad folk har för problem med henne, hon är ju snygg naken
20. Hatar tjejer som kallar andra tjejer fula fast deras avundsjuka lyser igenom SÅ starkt
21. Jag hatar egoister
22. Hatar folk som är respektlösa på nätet och skriver vad som helst när som helst till vem som helst
23. Hatar folk som inte kan erkänna att Justin Bieber har talang, sen behöver man ej gilla hans musik för det
24. Skulle betala ofantligt med pengar för att få träffa Justin Bieber
25. Jag saknar att spela fotboll så mycket att jag ibland ligger och gråter på kvällarna
26. Jag hatar att vara osams med folk och sväljer därför ibland det jag tycker för att slippa bråk
27. När jag var yngre var min högsta dröm att bli polis, hade nog fullföjt den om de inte vore för knät
28. Jag har bara tre bästavänner
29. Jag saknar skolan så jag spricker ibland
30. När jag hör Justin Bieber låtar på fyllan flippar jag ur fullständigt
31. När jag såg Justin Bieber live var jag ett vrak. Finns film som skulle stämpla mig som psykopat
32. Min familj betyder otroligt mycket för mig även om den är splittrad nu
33. Jag är duktig på att impuls handla och sen stå där och fråga mig själv varför jag egentligen köpte den där tröjan
34. Jag tycker det är skitkul och bugga (när jag är full)
35. Jag tycker att Samir i Paradise hotel är snygg (och han följer mig på instagram)
36. Jag älskar såpor, typ Paradise hotel, Big brother osv
37. Jag skulle lätt kunna medverka i Paradise hotel (fast aldrig typ ligga i tv osånt)
38. Jag älskar Stockholm
39. Thailand är min favvoplats på jorden
40. Om de inte vore för att jag spara till Aussie hade jag lätt kunnat resa jorden runt för att följa Justin på tour
41. I framtiden ska jag åka till Startford i Kanada och se Justins hemstad
42. Jag är trött på allt rasist snack hit och dit
43. Är även rädd att uttala mig eftersom folk vänder allting så man låter som en rasist, men det är jag INTE.
44. Jag har typ sett alla intervjuer, uppträdanden, reklmer u named it som finns på yt med Justin
45. Jag börjar även närma mig desamma med One direction, haha
´46. Jag älskar Ellen Degeneres
47. Jag hatar ormar
48. Jag saknar att vara kär
49. Jag tänker mycket på framtiden, vem man ska bli, vart man ska bo, med vem man ska leva
50. Jag längtar tills den dagen man får egna barn

Kommentarer
Postat av: -

Kan du inte berätta lite vad som hände mellan dig och Marcus?

Svar: Det hände egentligen inget speciellt så mellan oss. Mycket som händer i våra liv och vi kände att vi var påväg åt olika håll. Känslorna var inte lika starka som förr och det kändes som att det var det bästa beslutet i dags läget. Dock älskar jag Marcus, han är världens underbaraste kille och kommer alltid vara en av mina bästavänner. Men nu ska jag till Australien och han till Norge och ev vidare till Alperna!
Josefin

2013-11-30 @ 08:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0