7 november 2013

Vaknade upp till drama på Twitter.
Angående Justin. Hatar det. Jag kan inte sluta "forska".
Ta reda på vad jag tror är sanningen, läsa och söka på allt.
Blir som rena rama FBI agenten. Men nu känner jag mig nöjd.
Jag tror till 99% inte på de som skrivs i media. Finns nästan alltid en förklaring.
Även i detta fall som jag fattat. Synd att människor ej kan ge honom privatliv.
Jag har en bild av Justin som en ödmjuk och god människa och det ska till mycket för de ska ändras.
I de flesta fallen av den skiten ni läser är det bara människor som försöker förstöra för honom.
Det är faktiskt sorgligt men sant. Ni kan tro att jag är ett "fan" som inte tror Justin kan göra misstag osv.
Har en bild av honom som Guds bästa barn och att jag vägrar ändra det. Men så är det inte.
Han har gjort misstag som alla andra. Men många gånger förstoras de upp och man beskriver
honom som världens största bad boy. Tycker det är så jävla tröttsamt. Han är en god människa.
JAG-VET-DET. Trust med.
 
Nu blev de en predikan om det, men behövde skriva av mig lite.
Jag ska sätta på lite nice musik och göra mig iordning. Börjar jobba om 1h.
Kör hela kvällen också. Så blir nog en ganska lång dag. Men ska bli kul!
 
Nähe, dags att sätta igång.
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0