Bara för att..

Blev ett nattinlägg här nu, bara för att..
 
Jobbar en jäkla massa, hej och hå! Slutade elva tiden idag så har varit hemma en stund.
Bytte mitt frukost-lunch pass imorgon till kväll instället. Känner jag måste hinna få lite grejer gjorda här hemma. Denna veckar har bara rusat iväg och jag har i princip bott på jobbet. Kör hela helgen också cirka 7-16 både lördag och söndag. Men de blir sista rycket.
 
Idag har jag förövrigt haft träningsvärken från helllll. Mina lår och min rumpa är förstörda. Hoppas inte de är värre imorgon för då får jag krypa till jobbet, ouch alltså..
 
Förövrigt längtar jag till julen som fan, är beroende av Eminems nya album..det är så jävla damp bra(!!!!), längtar så in i helvete till Australien, fest sugen som en idiot, önskar jag hade mera tid till träning..men det kommer, trött på negativa människor som bara klagar och tycker allt är jobbigt och ser ingen lösning på nått, kräks på er, längtar efter Sofia som fan, min älskling!!, hatar pgubbar mera än något annat och är extreeeeemt trött på invandrardebatten som pågår överallt, hela tiden...inte kan man uttala sig heller för då är man väl rasist..är bara allmänt trött på politiker överlag, så jävla fega, vill köpa nya underkläder och en ny bikini, behöver julklappstips till alla nära, jag vill se Justin Biebers nya film som släpps i USA på juldagen och så vill jag träffa den människovalpen med och hångla upp honom vilket leder till att vi blir ihop och gifter oss och lever lyckliga i alla våra dagar med en jävla massa barn och en jävla massa hånglande.
 
Bara "några" random småsaker jag önskar nu. Vilket absolut inte skulle blivit såhär långt från början, men fingrarna bara flög fram när jag fick börja fundera över allt jag går och maler på om dagarna.
Nu blir det oth. Och med det kom jag på en sak jag önskar...att Dan aldrig skjuter Keith.
Jobbiga avsnitt nu på säsong 3 när Keith precis dött. Jävla Dan.
 
Puss och god natt
 
edit: såg ja la upp samma bild som igår. så jävla mycket inspo till detta med bilder till bloggen. alltid instagram..hahah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0