BELIEVE MOVIE

 
Här kommer trailerna på Believe Movie som släpps i USA den 25 december. Den kommer även visas på SF, men dom har fortfarande inte satt något datum än. Men jag hoppas innerligt att det blir samma veva så jag hinner se den tillsammans med my partner in crime när det gäller Justin, Nermina innnan jag drar till Aussie. Annars har du inget val Julia, you're going with me. Tur jag vet du gillar'n i smyg. Som jag tror många av er mina kära läsare gör överlag. Så titta på trailern och erkänn ni också blir sugna att se den och höra hans story bakom allt. LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET. Kommer bli släpad ut från biografen när jag sett denna film, död. Druknad i mina egna tårar. Troligtvis haft ihjäl alla i hela biosalen pga av översvämning. Rummet kommer vara vattenfyllt till taket, av mina tårar. Ja, ni förstår. Jag är en tönt, fjortis och allt sånt där när det kommer till Justin. But I love it. En förvuxen fjortis. Kan man kalla sig det när man sitter 95 bast på hemmet och tjuter för att Justin bytt färg på rullatorn? Future will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0