1 oktober 2013

Då har vi vandrat in i Oktober också. Känns ute nu, riktigt kallt! 1 grad var det när jag kom hem vid åtta. Ligger under mitt duntäcke och fryser, lyssnar på Håkan och värms upp av alla fina minnen jag får av våran sommar detta år när jag hör hans röst. Jäklar vilken dundersommar jag har haft, oförskämt bäst rent ut sagt!

Idag har jag jobbat frukost-lunch sedan gav jag mig rakaspåret till Ikano. Köpte en present till käre brorsan som fyller 19 år imorgon. Sedan tillbaka till Åtvid och direkt ner på Bodypumpen med Julia. Jävlar vad det sved i varje muskel idag. Strechade noga efter, så förhoppningsvis kan man gå imorgon...

Nu har jag duschat, gjort och ätit kycklingsallad och så bäddat ner mig i min säng. Ska gå ner och fixa lite frukt och sen lägga mig tillrätta och titta klart på säsong 1 av One tree hill :) Får se hur mycket jag orkar, tröttheten brukar komma smygandes så fort jag slappnar av såhär..

Hoppas ni har haft en bra tisdag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0