14 oktober 2013

Idag är det day 2 på "MusicMondays vilket betydde att jag vaknade upp till en helt ny låt av Justin. Denna vecka släpptes All that matters och den är så jävla bra. Låtarna blir verkligen bättre för varje vecka. Jag gillar att han har något lite mera RNB stuk på musiken nu, låter så moget på något sätt. In på iTunes och köp den! Ligger redan 1:a här i Sverige på singel-listan.

Hur har eran helg varit annars? Min har varit toppen. I fredags hade jag en sån jäkla skön kväll. Lagade sjukt god
middag, tittade på fotbollen med pappa och extra plus såklart att Sverige gick och vann. På lördagen blev jag upphämtad av min moster och vi åkte ner till Kaggebo och stängde igen för detta året. Kändes lite vemodigt, speciellt eftersom jag ska till Australien i vinter och inte riktigt vet säkert om jag ens kommer komma hem och hinna vara där nästa sommar. Kommer sakna det så sjukt myckeeet. Iallafall efter fix där nere blev jag skjutsad till Norrköping av snälla mormor & morfar. Där lagade jag och Viktoria enkelt käk, spelade tv-spel, snackade skit och drack alkohol. Drog till något förfest ställe som hette typ T3(?) vid halv tolv tiden. Sen vidare till Puls med lite folk vi träffade på förfest stället. Dansade typ heeela kvällen, ända till dom stängde vid tre. Stod i kö tusen år innan vi kom ut. Men tillslut kunde vi vandra hem till lägenheten och sova. Somnade vid fyra och klockan nio ringde alarmet. Var lite seg där på morgonen men kom igång när jag fick komma ut i friska luften så när pappa plockade upp mig på Linköpings resecentrum mådde jag helt okej. Åkte vidare till Kusinen efter det som fyllde 23 igår. Åt smörgåstårta, fikade och snackade skit. Kom hem där ifrån skapligt så jag åkte och storhandlade när vi kom hem, lagade middag, tvättade och tog de lugnt med One tree hill.

Nu har jag varit vaken sen nio, men har fortfarande inte orkat mig upp ur min varma säng. Men magen kurrar så ska nog flytta ner till soffan och äta frukost. Annars har jag inga planer idag mera än gymmet med Julia i eftermiddag. Ska bli skönt att bara vara hemma och pilla med det jag känner för.
 
Ha en bra måndag!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0