17 oktober 2013

Godmorgon goingar!

Jag ligger i soffan hos mamma på vasavägen och tittar på tv. Har ätit gofrukost och haft skön sovmorgon till klockan halv tio.

Igår hade vi en riktigt lugn kväll på jobbet. Kom därifrån redan vid nio tiden.   Blev lite soffhäng med mamma innan vi gick och la oss med, mys!

Nu ska jag snart hoppa ur sockarna och gosetröjan och ta cykeln ner till gymmet. Blir ett pass med jullan (behöver jag ens skriva det vid detta lag, ni vet ju vem jag alltid tränar med tsss) när hon slutar jobba vid tolv. Jag börjar jobba vid 15 idag, blir nog en lugn och tidig kväll för mig. Ska raka spåret till värna när jag slutat och bädda ner mig i sängen och se one tree hill. Längtar redan nu. 


Ha en bra torsdag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie Gustavsson

Har du färgat ljusa toppar? Superfint var det!! :) kram!

2013-10-17 @ 14:14:58
URL: http://eeemeliegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0