18 oktober 2013

Hejsan vänner!

Jäkla spontan man varit senaste dygnet. Sofia skrev till mig igår och frågade om jag ville ha tacomys med henne. Jag jobbade bara till halv åtta så de passade perfekt. Men allt slutade med att vi hamnade inne i stan på Ågatan. En vända till Torsdagklubben, men det var fett dött så vi drog vidare till Platå där det var fullt ös. Hade skitkul ´hela kvällen! Fredrik kom och hämtade oss vid halv tre och då åkte vi hem till mig i Värna och däckade.
 
Imorse efter frukost och tv-häng drog vi ner till jobbet och käkade lunch, sen vidare till Falerums klädhus. Trevligt som alltid med bästa Fia!!
 
Just nu ligger jag utslagen i soffan och borde egentligen sova en stund. Ikväll ska jag ut och äta middag med Oliver på Stångs. Ska bli riktigt trevligt!! Kan nog bli ett par glas vin också. Ser jag fram emot.
Men ni får ha en trevlig helg ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0