20 oktober 2013

Jaha, vet ni mina vänner? Idag är det exakt 100 dagar kvar tills jag, Julia & Robin sätter oss på flyget mot Australien. Känns helt okej idag när man tittar ut genom fönstret och ser den där gråmulna, regniga typiska svenska höstdagen ute. Ska nog överleva dessa dagar. Hela december är ju bara mysig, med julen och allt vad det innebär. Jag längtar faktiskt till 1 advent, även om det även betyder jobba halvt ihjäl sig med julbord och allt. Men det bli ändå en annan sak att gå där på jobbet med all julmat, julmusik, mysigt pynt, härliga juldofter, massa ljus och glada människor. Längtar som tusan!!
 
Igår blev det en helt ok tidig kväll. Kom ifrån jobbet redan 22.30. Åkte hem till mamma och myste framför tvn med te och knäckebröd. Var ensam där, men det var himla skönt. Somnade vid tolv och vaknade av alarmet vid 8 imorse. Sen har jag kört brunchen och så matchdag med alla hungriga sponsorer. Kom ifrån vid 16.30 idag. Så har varit hemma en stund nu. Ska enbart ta det lugnt. Blir köttfärssås och spagetti lite senare framför tvn och sen en hel del oth-avsnitt.
 
Imorgon är jag ledig. Ska spenderas med Viktoria och sen käka lite hos Marcus och säga hejdå eftersom han åker till Oslo och vi nog inte kommer ses förrän i sommar(?) Sen avslutar jag nog hemma hos mamma!
 
Hoppas er helg varit bra, nu ska jag slappa vidare här ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0