22 oktober 2013

Tänkte bara kasta in ett inlägg lite snabbt innan jag ska sova.
 
Kom hem från jobbet för en timme sen. Blev långt pass idag mellan 11-21.30. Men jag behöver ju varje timme jag kan få såhär innan Australien. Schemat ser riktigt bra ut framöver. Jag har varit livrädd att de skulle bli för lite nu i oktober-november då det är lågsäsongs månader på jobbet, men det har inte alls blivit så lite. Om man jämför med våren är det nästan som mest nu? Syns även på lönen. Känns lite småsjukt. Julborden har ju inte ens börjat än. Och jag kan ju passa på att säga det redan nu, men december månad kommer min fritid och aktiviteter på helger osv inte existera i mitt liv. Det kommer att vara 100% jobb från 1 advent fram till cirka 21 december. Men det känns riktigt bra såhär innan Aussie. Nu försöker jag få ihop alla fickpengar jag kan!!
 
Imorgon fick jag hoppa in och köra frulle lunch. Så jag ska upp om cirka sex timmar. Börjar jobba 06.30. Sen kör jag fram till 14. Så jag ska släcka mina ljus strax och sova. Har lite ångest idag att jag inte kunde gå på bästa bodypumpen. Skit asså, Men imorgon efter jobbet blir det löpning och på kvällen förhoppningsvis få en plats på Bodybalance-passet med Jullan.
 
Vi hörs. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0