23 oktober 2013

Det är så extremt galet att det idag är ett halvår(!) sen jag & Nermina såg Justin för första gången.
Liksom ett helt halvår. Jag fattar inte vart tiden tog vägen. Fast ändå känns de så långt bort. Knäppt..

Jag ligger i sängen och försöker klura ut hur jag ska finna ork att ge mig ut och springa. Just finns det ingen ork överhuvudtaget i denna kroppen. Helst av allt skulle jag bara vilja stänga ögonen och somna. Men då vet jag att jag helt klart inte kommer ta mig ut. Och jag måste ut idag! Kommer kännas så skönt när jag är tillbaka då och vara 100% värd att ligga framför oth resten av denna kvällen. Längtar tills de är gjort...bleh.
 
Förövrigt denna vecka blir det jobb 11-stängning imorgon. Och ett kvällspass på fredag. Ska väl förhoppningsvis få in lite träning där också. Helgen är jag ledig och det ska bli förfärligt fint. Blir nog utgång i Norrköping på lördag eventuellt med Viktoria & hennes polare. Söndag blir de bara slappisdag. Hel niceee.
 
Men vi hörs väl innan allt dedär kan ja tänka mig.
Nu ska jag tvinga mig upp från denna varma sköna sängen och ge mig ut och svettas lite. suck.
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0