25 oktober 2013

Ligger under mitt täcke i sängen och försöker njuta lite av de sista timmarna av denna fredag.
Lät väldigt cheesy, men wtf. Har jobbat ikväll, började vid 15 och slutade vid 21. Hade snabba gäster ikväll. Helt okej för mig. Så nu har jag jobbat klart alla timmar denna vecka och nu är det en ledig helg som ligger framför mig. En aning lyxigt. Är både ledig denna helg och nästa, händer inte varje dag.
 
Förövrigt idag har jag varit ute och löpt, handlat och slingat håret. Effektivt.
Nu ska jag sätta på ett oth avsnitt innan de är dags att sova. Imorgon far jag till Norrköping. Blir en vända på stan först, ska se om jag kan hitta lite smågrejer till kvällens outfit. Är ju Halloweenparty på Puls så man ska vara utklädd. Jag är inte så överdrivet pepp på just utklädnad, så de blir något enkelt. Ska låna djävul grejer av Viktoria bara. Sen försöka hitta någon svart alt röd klänning. Så lite röda läppar till de och en sotning runt ögonen kanske. Vi får se vad de blir imorgon. Men själva partybiten ska bli hel nice. Tyvärr hade förköpsbiljetterna tagit slut och alla har en utom jag...så har varit lite krisläge, inte askul att bli stående i kö hundra år medan alla andra kommer in hur som helst. Men har haft kontakt med en brud på fejjan som jag hoppas hör av sig imorgon och säljer en biljett åt mig. Only time can tell.
 
Nu blir de oth.
Love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0