27 oktober 2013

Go'kväll kära ni
 
Ligger i sängen med ett dunkande huvud och är alldeles för trött för att ens skriva detta inlägg egentligen. But let's go lite snabbt. Har ni haft en bra helg? Min har varit toppen! Norrköping igårkväll var jättekul. Startade i Robins lägenget med lite fuck the dealer med grabbarna innan jag och Viktoria tog spårvagnen till en förfest i Haga.
Lirade Beer-pong turnering och hade trevligt i en liten 1:a med alldeles för mycket folk i. Men det är mys! Tog spårvagnen in till stan och Puls vid tolv tiden. Tyvärr försvann all min lust för att dansa osv som jag alltid annars har väldigt tidigt. Hade dessutom fått ont i huvudet så jag tog en taxi hem ensam vid 2 tiden. Somnade med andra ord ganska skapligt för att det skulle vara en krogkväll.
 
Idag har jag, Viktoria & Robin bara legat och slöat hela dagen. Jag har mest sovit, kollat film & Prison break. Inte gjort ett dugg vettigt med andra ord. Åkte hem till Värna runt halv fyra. Sov några timmar till när jag kom hem sen har jag lagat käk och tittat på tv med pappa. Helt okej söndag kväll!
 
Ímorgon drar ännu en ny vecka igång. Exakt 3 månader till vi åker till Aussie imorgon. Så dags att lägga i ännu en högre växel när det gället kost och träning. Försöka ha ett par vita veckor här nu med och mest fokusera på att vara extra hälsosam. Även dags att utöka löpningen från 6km till 8km nu, så jag kan köra milen snart, yeyy.
 
Men nu blir det oth tills jag somnar..vilket nog kommer vara alldeles för snart.
Puss
 
2 instagram bilder från igår. Hahah älskar att ena snubben var utklädd till Dr mugg, så jävla kul hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0