28 oktober 2013

Vaknade med huvudvärken från helvetet idag. Åh, önskar inte ens min värsta fiende denna skit.
Har ätit pappas starka receptbelagda Alvedon han fick när han opererade sig, men dom hjälpte inte ens..
Har druckit en kopp kaffe nu och det känns liiiite bättre. Drack inget kaffe igår och jag brukar kunna få sån här envis huvudvärk när jag missar det. Hoppas skiten försvinner till 17 när jag börjar jobba...
 
Hade tänkt dra ner till gymmet innan jobbet men har jag denna huvudvärk kommer jag nog fokusera på att bli av med den i första hand. Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Ska se om jag kan få i mig lite frukost. Hade ingen matlust när jag gick upp idag med ett huvud som en stenklump.
 
Hoppas eran måndag börjat bättre än min..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0