3 oktober 2013

Vaknar upp av att min mobil vibrerar och låter i ett kör. 4 sms av Julia, 2 av Nermina. Läser Nerminas först och där var jag uppe som ett fucking skott kan jag säga. Justin släpper ÄNTLIGEN (har väntat sen i juni på detta!!!) Heartbreaker vid midnatt på söndag (antar det är typ LA tid, så måndag förmiddag här?) och sen har han kommit på någonting som heter "MusicMondays" vilket betyder att vi ska få en ny låt varje måndag i 10 veckors tid. ALLTSÅÅÅÅÅ HUR TROR NI JAG KÄNNER MIG JUST NU? EMOTIONAL OVERLOAD, CHECK. Fyfan så jävla gryyyymt. KAN INTE VÄNTA.

Denna dagen började alltså inte helt fel. Är även ledig och solen skiner ute så livet känns på topp för stunden. Jag ska hoppa i mina träningskläder nu och sen dra ner och möta upp Julia på gymmet. Ställde mig även på vågen och såg att jag tappat 5 kilo sen jag började träna i Augusti. Det bidrar ju även det till att humöret och motivationen höjs till taket. Tackarrrr!

Ha en bra torsdag! ♥

MIN BF!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0