Bakom all skit som alla tidningar skriver, alla rykten, alla fake historier och alla grejer som de förstorar upp finns en otroligt fin kille. Jag undrar hur många tidningar som kommer lägga ner energi och uppmärksamma en sån här sak? Istället för allt de negativa. Justin är inget helgon, han gör fel, han testar sig fram i livet precis som du och jag. Ibland väljer han kanske fel väg, men det är ju misstagen man lär sig av i slutet av dagen.
Jag önskar att media kunde lägga mera energi på såna här saker. Istället för att måla upp honom som någon "badboy" som knarkar, slåss, spottar på sina fans, slår papparazzis osv osv. Hälften av allt det är inte ens sant. Det är förvrängt och falskt. Något kanske det finns en sanning i, men även om man är 19 år och världsstjärna måste man få välja sin väg i livet själv. Hitta vem man är och göra misstag. Det gör vi alla.
 
Denna video tycker i alla fall jag visa att han inte är någon "heartless" snubbe som inte bryr sig om någon annan. För det är han inte! Ge detta lite uppmärksamhet tack, Han gör så mycket mera för världen och all skit som finns på vår jord än vad alla "haters" gjort tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0