16 septemeber 2013

Fått hem min handbok inför Australien idag, wahh lite mera verkligt kanske. Fast tror nog varken Julia och jag kommer fatta förrän vi står där på Arlanda, haha! Längtar så himla mycket. Jag tror inte riktigt vi kan förstå vilket fantastiskt äventyr vi kommer att få. Känns hel galet...

Har jobbat idag mellan 12-18.30. Sen mötte jag upp mamma på gymmet så körde vi lite Easyline. Avslutade med att storhandla innan jag stack hem och stekte pannkakor!
Nu ska jag lägga mig och se något OTH avsnitt innan jag ska sova. Morgondagen jobbar jag som idag, men jag hoppas verkligen att jag kommer därifrån vid sex imorgon för Julia och jag ska ju testa Bodypumpen imorgon och den börjar 18.15...så hoppas inte ÅFF grabbarna är sena imorgon..

Annars längtar jag till lördag för då ska vi ha lite släktfest här hemma med pappa kusiner och mina sysslingar. Och så kommer Vickan och companyy! Kommer nog bli lika galet som alltid när vår släkt samlas..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0