2 september 2013

Har en konstig dag idag. Känner mig opepp ocg deppig. Ingen lust att ta mig för något även om det skulle behövas. Vill bara ligga i sängen och inte göra ett skit hela dagen. Vaknade med dunkande huvud och det verkar inte vilja försvinna..

Förövrigt har jag legat här och tittat på youtube klipp från när Justin var här. Har konstaterat att jag saknar det så jag håller på att dö. Går liksom inte förklara alla dom där känslorna man hade de där dagarna. Ren lycka! Längtar så sjukt mycket tills nästa gång jag får se honom live. Den glädjen som han ger mig asså, otroliiiig. Han är bara helt jävla bäst. Tänk att det gått 1 år och 2 månader sen vi fick veta att han skulle komma till Sverige. Och biljetterna släpptes och allt. Tänk att om kanske lika lång tid händer samma sak igen, om man har tur. Då jävlar!

Skulle behöva tvätta och städa. Ska försöka samla ihop lite kraft och ta tag i det. Ska även släpa mig till gymmet. Ångest över donken med...
 

Detta var ju inte liteee stört som hände på min Instagram i fredags. Asså jag skojar inte när jag säger att jag höll på att DÖ. Grannarna hos mamma borde nog undrat vad jag styrde med hahaha. Alla som älskar Justin förstår mig nog för ni vet ju vem fucking KENNYYYY ärrrrr. OH MY GOOOOOOOOD. Har ni sätt Never say never kanske ni känner igen honom också? HOW EVER. Det är Justins livvakt och bästavän. Kenny är med honom överallt och en av de som står Justin närmast i crewet. Så när jag ser att jag fått 5 likes på mina ego bilder av självaste Kenny Hamilton rann bägaren över. LILLA MIG. How the heck could this happened to meeeeeee? Det händer liksom inte. Så jävla coolt. Tog typ hela fredagen att inse att det inte var någon som drev. Att det liksom var Kennys riktiga personliga instagram. Hahaha, helttttt sjuuukt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0