23 september 2013

Haft en sån skön start på dagen, en helt underbar måndag förmiddag helt enkelt. Sov tills jag vaknade runt tio, stack ut och sprang 3,5km (som jag bestämt ska bli en vana alla mornar som jag är ledig och kan), kom hem och hoppade in i världens skönaste dusch, åt sen frukost framför One tree hill i soffan...finns det något att klaga på? Nej jag tror inte det..
 
Ligger och lyssnar på Believe och har gjort om designen lite trots allt som ni säkert redan sett. Behövde något nytt och fräsch helt enkelt. Händer inte så mycket mera intressant just nu. Ska skriva inköpslista på det som saknas i kylen, plocka ner lite tvätt och slöa vidare här innan det är dags att dra och jobba vid 17.
 
Kärlek ♥
 
Just nuu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0