29 september 2013

Varjeeeee gång jag har varit påväg att skriva rubrik senaste veckan har jag kommit på mig själv med att skriva januari, asså!!?!?! nej. Lever lite på hoppet om att vi redan ska vara där kanske ;)

Förövrigt har jag haft världens städryck idag. Fytusan vad jag har röjt, dammat, damsugit, plockat, diskat, moppatgolv osv här hemma idag. Sov länge då jag kom hem från jobbet sent inatt...cirka 2? Åt frukost i lugn och ro och sedan drog jag igång, tror klockan var runt 12. Sen har jag hållt på ända fram till för cirka en halv timme sen. Dvs 4,5 timme. Men jäklar vad det blänker i varje vrå på vår undervåning nu ;) Kände mig värd av en liten lugn stund nu. Så jag ska slappa till ett OTH avsnitt innan jag ska gå ner och fixa till en väldigt god köttgtyta, hänga lite tvätt och sen ta kväller. Gillar såna här effektiva dagar!!

Imorgon är det östgöta derby. ÅFF-IFK Norrköping och vi har maxat på jobbet kan jag meddela. Lär bli överkörda x100 men de ska bli roligt. Runt 400 ätandes gäster, booooom! Bäst och ladda upp för det ikväll.

Nu One tree hill :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0