4 september 2013

Haft en ganska jobbigt start på veckan. Har tagit ett beslut och förändrat en ganska stor del i mitt liv. Men jag vet att det är rätt och att vi båda kommer att må bäst såhär...även om der svider nu.

Jobbat igår och idag annars. Gymmat likaså, myst hos mamma och ikväll myst i soffan i värna i min One piece. Samla tankarna och sig själv och försöka acceptera att det är okej och vara lite ledsen nu. Imorgon ska jag jobba ett lunchpass och efter blir det väl någon mera form av träning. Fredag ska jag bara vara hemma och hoppas jag kan få det stökiga rummet städat som jag aldrig fick i måndags då jag hade en riktig skit dag. Ska även packa lite för på lördag blir det en mini resa till Värmland och hälsa på min älskade Sofia. Sen åker vi gemensamt hem hit igen på Måndag! Ser fram emot att få komma bort lite, även om det bara är två dagar.

Men nu ska jag sätta på någon film och somna till så man är pigg och glad imorgon. Hoppas ni mår bra!

 

Kommentarer
Postat av: Mickis

kram på dig josse!

2013-09-05 @ 22:26:39
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0