6 september 2013

Tjena kamrater!
 
Skönt med fredag, inte sant? Jag har haft en riktigt effektiv dag. Älskar såna dagar! Sov länge imorse, åt frukost i lugn & ro, diskade undan i köket, storstädade mitt rum, rensade garderoben, åkte och handlade, satte om allt löshår jag tappat senaste veckan, packade inför imorgon, tog en lång dusch och sen lagade jag jättegod thai kycklinggryta med klyftpotatis och grejer. Inte dumt alls! Så nu ligger jag utslagen i soffan och känner mig så jäkla värd detta. Ser på fotboll med pappa och hejar på Sverige! När det är slut ska jag hoppa i min renbäddade säng och somna till en film.

Har en förmiddag att fördriva imorgon innan jag ska ge mig iväg till Sofia. Har även fått med mig Viktoria!!! Så jävla awesome. Så vi åker gemensamt upp till Fia imorgon! När vi kommer fram blir det fest för hela slanten och de ska bli så jäkla kul att få festa med Sofia igen, wiiii!

Ni får ha en trevlig helg ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0