9 september 2013

Hej!

Har ni haft en bra helg? Min har varit toppen. Så efterlängtat att få träffa bästa Sofia igen!! I lördags när vi kom fram blev det grillat och sen en hel del alkohol. Vi körde mest ölspel, snackade, lyssnade på musik hela kvällen fram tills nattetid då Jockes kompis kom och vi drog hem till honom för "beerpong", men om jag ska vara ärlig var jag inte så deltagande. Sov mestadelen av tiden, haha! Somnade framåt 4 tiden i en väldigt skön säng! Hela gårdagen gjorde vi knappt något annat än att äta vilket resulterade i Å-N-G-E-S-T idag. Köpte 5(!) pizzor på fyra personer..och dom var inte ens goda...vi åt typ två bitar vara..hahah, värt! Sedan blev det tacos, chips, ostbågar och en jävla massa läsk framför Johan Falk.

Kom hem ikväll och det första jag gjorde var att ge mig ut och springa mina 6km. Är sjukt förvånad över hur pigg jag var!! Hade värsta tempot och tog mig runt snabbare än vad jag någonsin gjort, galet!! Nu har jag duschat, druckit en diet soppa, kollat på idol och krupit ner i sängen. Ska bara ta det lugnt här resten av kvällen. Imorgon ska jag träffa Jessica och sen träna på eftermiddagen/kvällen :)


<3
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0