Elvin

Igår fick jag träffa mitt lilla kusinbarn för första gången, lilla Elvin. Han var så himla go! Jättesnäll under hela dopet och en riktig liten guldklimp hemma hos min moster efter själva "ceremonin". Tänk den dagen man får en egen sån liten goding. Längtar till den dagen!

Idag har jag varit riktigt seg. Åkte tillbaka till jobbet igårkväll efter dopet och körde till stängning vid 01 med Thea. Så kom inte i säng förrän alldeles för sent inatt. Och idag har jag som sagt inte alls varit pigg. Sov ut men trots det har kroppen inte varit på g. Bestämde mig för att åka till kaggebo för att bara slappa, så efter att jag sagt hejdå till fredrik som stack tillbaka till Oslo och en liten fika hos mamma stack jag ner hit. Har bara slöat sen jag kom ner. Sov någon timme på eftermiddagen, läste, åt enkel middag, läste lite till och nu ligger jag vid tvn. Ska nog snart gå och lägga mig! Blir promenad/löpning vid havspromenaden imorgon, kanske en sväng till bastun och sen åker jag hem på eftermiddagen någon gång. Imorgonkväll är det dags för första buggkursen, spännande!











Gosen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0