I'm back

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg. 6,5 månad har gått sen jag senast skrev här och så extremt mycket har hänt. Men det antar jag att de flesta av er redan vet om eftersom jag misstänker att de flesta av er har följt mig i min Australien blogg.

Det känns lite som att börja om på en ny sida nu. Jag är inte riktigt samma person som skrev här då i januari. Nu ska det bli underbart att få gå tillbaka till den vanliga vardagen. Ta en dag i taget och bara njuta av att vara hemma och ha familj och vänner runt omkring sig. Nu är jag ledig tills på Måndag sen drar jobbet igång och det ska bli så himla roligt!!

Vi hörs här nu framöver.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0