Torsdagkväll

Denna veckan har sprungit ifrån mig. Imorgon är det redan fredag igen med en helg framför oss. Så vad har jag gjort sen sist? Efter jobbet i söndagskväll åkte jag till Viktoria i Norrköping och spenderade natten där. På måndagen slappade vi hela dagen fram till eftermiddagen då jag åkte hem för att dra på fotboll med pappa. Käkade på jobbet innan och sen hejade på ÅFF. Tyvärr blev det förlust..igen. Hoppas dom kan vända och börja vinna nu, påtiden. På tisdagen pysslade jag hemma och sen sov jag hos mamma i stan och han även med en fika med Linda inne i stan på kvällen. Längtar verkligen efter att kunna flytta nu. Så skönt att bo i stan. Konstaterade i veckan att jag har fan inga kompisar kvar i Åtvid, som jag hänger med. Känns bara så naturligt att dra sig mot stan då. Vi får se vad hösten har att erbjuda på den fronten!

Annars har jag jobbat nu tisdag-onsdag. Ska även köra imorgon på dagen och lördag på dagen. Har även kommit igång med löpningen nu, vilket känns skönt! Så nu ska de krigas så kondisen kommer på plats igen. Men har sprungit tre dagar i rad nu, 3km och idag tyckte jag de var ganska enkelt så ska utöka imorgon efter jobbet. Blir 4km nu några dagar sen ska jag nog klara min 6km runda igen och kan börja köra den ett par gånger i veckan! 

I helgen står dop på schemat förutom jobb. Mitt lilla kusinbarn ska döpas på lördag. Ska bli såååååå kul att äntligen få träffa lille Elvin som föddes i våras! Längtar :) Annars- ha en trevlig helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0