11 januari 2014

Går inte veckorna otroligt fort eller? Redan en vecka sen jag kom hem från fjällen imorgon.
Saknar det fortfarande som fan. Önskar man kunde dra tillbaka tiden och göra om allting en gång till..
Får hoppas vi kan göra en reunion nästa nyår igen, vore heeel grymt!
 
Jaha vad har jag gjort sen sist då? Hängt med Linda mest faktiskt. Varit hos mamma i Åtvid och så jobbat.
I torsdags var jag hos Linda på eftermiddagen och chillade och så var vi på hennes jobb och gymmade på kvällen. Igår efter jobbet bestämde vi lite spontant att dra in till Harrys. Så vi förkrökade i hennes lägenhet en sväng och sen fick vi skjuts in till stan vid halv elva tiden. Gick till Harrys och hade en jävligt kul kväll! Synd att det var stängt på Sliver dock, men vi hade kul ändå. Fredrik hämtade oss vid 2 och då drog vi driven på Max och sen skjutsade han hem mig till Värna. Så jävla gött att vakna upp här hemma imorse!! Var inte alls speciellt bakis heller. Så startade med en dusch och sedan har jag bara legat här under täcket i sängen.

Ska jobba ikväll, börjar vid sisådär 16 tiden. Känns konstigt att man ska ha "vanlig middag" ikväll. Var sjukt länge sen nu asså! Har även frullen imorgonbitti så vi får höras efter helgen!
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0