12 januari 2014

Skriver fortfarande 2013 i rubriken men kommer på mig själv, haha
Har legat här och läst en massa Australien bloggar med folk som är där nere nu. Blir så sjukt taggad.
Kan fan inte fatta att vi åker om två veckor? Efterblivet är det. Har panik blandat med lyckorus haha.
 
Idag har jag jobbat några timmar. Slutade vid 14 och då stack jag iväg till Viktoria i Björs. Käkade och snackade lite skit. Men nu ligger jag däckad i soffan under filten i mina mystofflor. Ska inte göra ett skit ikväll. Riktigt nice faktiskt! Ledig imorgon och då tänkte jag nog plocka bort det mesta av julen, tvätta och så träffa Jessica en sväng. Men mera än så blir det nog inte. Skönt!
 
Hoppas ni haft en bra helg! Puss
 
Fin vintermorgon på jobbet imorse :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0