20 januari 2014

Då klampar jag in i min sista hela vecka i Sverige, det känns så sinnessjukt!!
Jag ska försöka hinna med er alla i veckan som vill ses men jag ska erkänna att jag är extremt fullbokad just nu.
Igår hade jag en riktigt skön hemmadag och jag kunde bocka av en hög med grejer på min "to do"-lista. Kändes skönt! Hoppas vi hinner få vårat utlänskakörkort nu bara, så ska jag hämta ut p-piller för x antal månader. Det är väl vad som är viktigast av det som är kvar nu. Annars börjar det ordna upp sig och det är bara småsaker kvar.
 
Jag ska jobba 12-16 idag så jag ska alldeles strax åka ner till jobbet. Sen ikväll ska jag in till stan och träffa min moster hon ska bjuda mig på "Avskedsmiddag" och så ska vi säga hejdå. Blir nog riktigt trevligt!
 
Men nu ska jag borsta tänderna och hitta något att ha på mig.
Ha en bra måndag ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0