22 januari 2014

Hejsan allihopa!

Jag är vid liv här, hoppas ni är detsamma! Jag har mått så jävla konstigt senaste dagarna. Haft en märklig känsla i kroppen, någon form av oro och typ ångest. Känt mig yr fast ändå inte snurrig yr utan mera ostadig i kroppen. Jävligt konstig och obehaglig känsla. Har funderat om det är något fel på mig men jag inser ju nu att det måste vara någon form av resfeber. Jag känner mig inte orolig när jag tänker på att vi åker om sex dagar utan mera taggad. Men min kropp är nog lite spänd och stressad undermedvetet vilket skapar denna oro/ångest känsla. Dock är det mycket bättre nu mot vad det var igår och på lunchen idag på jobbet. Men antar lite såna här känslor hör till när man ska åka iväg så länge och så långt.

Idag har jag iallafall jobbat frukost lunch mellan 6.30-15.00. Så nu ligger jag i soffan hos mamma och glor på farmen. Tänkte ta en powernap här en timme nu. För ikväll ska mina arbetskamrater kidnappa mig och ta med mig på något hemligt. Spännande! Och det ska bli väldigt kul för vi har alltid så roligt ihop :)

Hoppas allting är bra med er ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0