26 januari 2014

Har tänkt jag ska skriva ett blogginlägg hela kvällen men har aldrig kommit så långt.
Förrän nu, klockan 00.17 och jag är egentligen så trött att ögonen står i kors på mig. Men vi försöker köra på lite.
 
Jag har en dag kvar i Sverige. Det är så himla galet. Jag kan inte förstå att vi åker på tisdag! Tiden har gått så sjukt fort sen vi bokade detta. Det har känts så långt bort hela tiden men nu händer det verkligen. Jag åker till Australien på Tisdag. Till andra sidan av jorden, utan att egentligen ha en aning om vad som väntar. Mera än ett sjukt äventyr. Jag är givetvis lite nervös inför resan och allt, mest med alla flygen, men ändå finns det ett lugn i mig som hela tiden talar om för mig att allting kommer att lösa sig. Jag hade nog trott att jag skulle vara mera uppstressad av ovissheten om vad som väntar. Jag har alltid varit en person som vill ha saker och ting någolunda planerade och ha koll på vad som händer. Detta kommer verkligen bli en utmaning för mig att komma ner dit och bara veta vart jag bor i 4 nätter, sen är allting upp till en själv. Läskigt men så spännande och lärorikt. Är bara sjukt taggad på att ge mig ut i denna ovisshet och på detta äventyr. Det kommer ge mig så mycket och jag är så glad jag ska göra det och att både Julia & Robin kommer vara med mig och dela allting. På tisdag börjar vårat äventyr på riktigt!
 
Om vi ska prata lite om senaste dagarna också. Min sista helg i Sverige har varit så bra! Myskväll med världens finaste tjejer i fredags som ni vet. Sen igår hade jag tänkt mig en chillkväll men Linda ringde vid sex tiden och frågade om jag ville komma till henne så det slutade med att jag drog ner till henne & Elin och drack sprit. Efter lite häng först hos Linda och sen hos Jonte & Anna med ett gäng gladisar drog jag och Linda till Ceasars, haha! 30+ med dansbandsafton, vi passade in asså. Men hade roligt ändå och var kvar tills det stängde vid 2. Då gick jag hem och somnade väldigt gott. Imorse vaknade jag upp pigg och glad så blev en hel dag hos mamma. Avskedskunch med mormor och morfar och Anna & Tolla. En massa snack och kaffe. Perfekt söndag eftermiddag! Åkte hem till Värna vid halv sju och har sen dess grejat med packningen, tvättat lite kläder som ska med, ätit mat och chillat. Njutit av sista timmarna hemma. Imorgon har jag en hel dag hemma och då ska jag storstäda mitt rum + garderob. Kan ju vara trevlig att komma hem i sommar och ha lite ordning så man slipper klampa in i detta bombnedslag jag har just nu. Sen ska allting packas färdigt. Ihhhh, så galet det är. Jag åker verkligen på tisdag!! I CAN'T BELIEVE THIS!! Bloggar kanske något mera här imorgon annars vet ni vad det är som gäller när jag åker. www.nattstad.se/lifeinaustralien
 

Nu måste jag sova för tusan vad tunga ögonlocken är.
Puss
 
My bitchesss igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0