5 januari 2014

Hej på er!
 
Jag tog ett litet break här ett par dagar som ni märkt (och som jag tror jag nämnde)
Har hänt så himla mycket senaste veckan, vet inte ens vart jag ska börja?
 
Haft det så grymt i Kläppen!! Åkte upp förra söndagen med Viktoria. Blev chillfesta söndag-måndag. Skidåkning, afterskii, bastu och sånt nice. Sparade på oss till Nyårsafton då vi alla gick all in. Förade i stugan ett gäng och sedan drog vi ner till en restaurang (som var omgjord till nattklubb för kvällen) vid tolvslaget. Drack lite mera, dansade och hade en jävligt grym kväll. Tyvärr avslutades kvällen med att Alexandra halkade i backen när vi var påväg hem på natten så vi fick ringa ambulansen. Hon slet sönder knät och fick åka till sjukhuset i Mora(!). Så tyvärr var hennes skidåkning slut efter det. Men hon kom iallafall tillbaka till oss i stugan på Nyårsdagen och var med på det hon kunde. Så knäppt det kan bli haha..
 
Nyårsdagen blev det bara bakishäng i soffan och sen pizza och badtunna på kvällen. Så jävla nice!! Sen till det knäppaste jag gjort på länge. Viktoria och jag skulle åka hem på torsdagen så sagt och gjorde. Våndades dock som fan för jag ville verkligen inte. Trivdes ju så himla bra och Sofia och gänget skulle ju vara kvar veckan ut. Plus att jag ändå är ledig så jag kände typ "vad ska jag göra hemma i helgen när alla andra festar och har kul i sälen?" Men åkte med Viktoria hem trots allt. Jag smsade Sofia och skojjade om att jag skulle åka tillbaka dagen efter och Sofia tyckte det var en bra idé och tagga mig som fan att göra det. Jag blev mer och mer taggad på det så jag åkte hem och tog ett snack med min pappa (som är bäst i världen!!!!!!!!!!!). Han talade om för mig att jag var knäpp med efter ett tag erbjöd han sig att jag fick låna hans caddy. Så på fredagmorgonen klockan halv nio (efter att pappa tankat den fullt åt mig, tack♥♥♥♥) satt jag i bilen igen med 40 ensamma mil tillbaka upp till gänget. Hahah, vet inte om jag gjort något sånt efterblivet förut. Men jag orkade inte bry mig, ville bara tillbaka. Bilresan ensam gick jättebra. Jag gillar att köra bil så att åka själv är inget problem för mig. Det störigaste var att radiohelveten enbart fick in p4 där dom pratar 97% av tiden och spelar 3% musik. Askul...........men jag överlevde. Så när jag kom upp igen på fredag eftermiddagen blev det fest igen. Utgång på Harrys i Sälen där vi hade så jävla kul. Dock blev typ alla utkastade framåt småtimmarna. Så då kände vi att de var dags att åka hem. När Jocke somnat på Harrys toalett med ned dragna byxor, hahah. Igår var vi bakis igen men efter en sjukt seg morgon tog vi oss ut i backen iallafall. Blev lite afterskii fast med vatten som dricka. Och sen på kvällen blev det badtunna igen och "avskedsmiddag" på Wärdshuset. Jätte mysigt!
(Detta vet inte farmor och farfar om så om du läser detta kära faster har jag varit i Kisa över helgen)
 
Idag lämnade vi stugan vid elva. Åkte till Malung ihop och åt på Sibylla och sen skiljdes vi åt. Jag var ensam som skulle till Östergötland. Så blev 40 mil ensam i bilen hem igen. Men det gick faktskt riktigt snabbt hem. Stannade en gång och köpte Red bull och kaffe för jag var så sjukt trött. Men det piggade upp mig så jag orkade hela vägen hem!
 
Nu ligger jag i soffan och softar framför JVM finalen
En ledig dag nu innan man börjar jobba igen på tisdag. Den ska spenderas med Julia och planera och styra. Tänk att vi åker om tre veckor??? JAG KAN INTE FATTA MEN JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ
 
Nu har jag skrivit en halv bok. Hoppas allt är bra med er.
Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0