8 januari 2014

Har varit så känslosam senaste dagarna sen jag kom hem från fjällen. Lyssnar på Håkan och läser peppande inspirerande citat på We♥it. Vet inte vad det är med mig. Ibland känner jag mig deppig men så andra sekunden astaggad på allt. Just nu känner jag mig ganska glad och peppad som fan men ikväll kan det har vänt helt. Upp och ner. Men antar det är normalt med lite känslomässigt kaos när man ska åka iväg från alla nära och kära snart!
 
Jag sitter i sängen och lyssnar på älsklings Håkan och bara tar det lugnt. Har suttit och pillat lite med packlistan och även skrivit ett CV. Ska väl gå igenom det innan jag skriver ut det så jag inte missat någonting. Men orkar inte just nu. Har bara Personligtbrev kvar sen! Hade tänkt jag skulle gå ut och gå en sväng, rensa skallen lite idag med hade nog inte skadat. Ikväll ska pappa och jag eventuellt gå på bio och se 100åringen. Men inte riktigt spikat än!
 
Men ska nog snöra på mig skorna och försöka få lite frisk luft! Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0