Farsdag <3

Pjuh, jag vaknade för en liten stund sen och har tvingat mig upp ur sängen. Vi ska på farsdag middag hos mina kusiner ute i Värdestad och om de inte vore för det hade jag nog spenderat hela denna söndag i sängen. Känner mig helt överkörd idag!
 
Igår jobbade jag 11-23, blev ett riktigt långt pass. När jag slutat skulle jag bara dra till Sporthallen och växla några ord med Viktoria och pappa men Viiktoria övertalade mig efter en hel del tjat att jag också skulle gå in. Så jag gjorde det! Casanovas spelade som är ett duktigt dansband och sen Svenne rubins eller vad dom heter. Men i alla fall så var det riktigt kul när Casanovas spelade, buggade en hel del låtar och det gick helt okej. Buggkurserna har gett mig en hel del skills ändå!
 
Men som sagt nu ska vi dra oss mot Väderstad. Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0