Snö!

Tyckte det var ovanligt ljust ute imorse när jag vaknade så tittade jag ut och får se att det snöar och backen är helt vit! Jippiiiii, har LÄNGTAT efter snö och vinter om jag ska vara helt ärlig. Även om jag föredrar sommar och sol så finns det en del i mig som älskar vintern. Tycker det är så mysigt, speciellt nu när julen närmar sig med. Vilket förövrigt känns helt efterblivet. Det var ju jul nyss!! Galet. Men jag längtar till advent och när julborden drar igång på jobbet, så mysigt. Iaf första veckan den vill man kräkas på maten, haha! Men fortfarande så otroligt mysigt! 

Nu ska jag snart åka och hämta en kökssoffa som jag köpte igår! Hoppas bilen håller sig på vägen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0