Blivit med lägenhet!

Bästa nyheten idag, vi fick lägenheten vi tittade på i måndags så den 1 januari går flyttlasset till Berga! Jag och viktoria blir sambos och ska dela på en 3:a på 80 kvadrat. Det känns så himla skönt, nu vill jag bara ha 1 januari!!

Annars idag så har jag jobbat 06.30-15 och ikväll har vi varit hemma hos John och övat lite på stegen på buggen. Men nu ligger jag hemma hos mamma och väntar på att Paradise hotel ska börja. Jag har fått så jäkla ont i halsen och känner mig riktigt seg så jag är rädd att det är någon skit på g. Ska lägga mig direkt efter Paradise så jag är pigg till jobbet imorgon! 

På fredag ska vi på mat & vin mässa med jobbet, ska bli riktigt kul. Och resten av helgen jobbar jag! Ni får ha det så bra ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0