Natttankar

Har inte somnat än så jag fick för mig att skriva ett par rader här. Har så mycket i huvudet. Det är svårt att vara 22 år och inte veta vad man vill göra med sitt liv. Tänk vad enkelt det vore om man visste vad man ville bli när man blev stor. Då hade man något att sträva efter men jag vet verkligen inte! Men jag antar att det kommer lösa sig med tiden.

Om vi ska prata om den gångna helgen så har den varit strålande! Mys med jobbet i fredags på vin/ost mässan i stan och sen gick några av oss från jobbet ut. Vi avslutade på Harrys och åkte hem med bussen vid halv tolv. Igår jobbade jag i princip hela dagen och idag har vi varit på 24års kalas hos kusinen. Blandad aktivitet på denna helg med andra ord! 

Ny vecka med nya tag imorgon. Ska försöka ta mig till gymmet och sen är det bugg på kvällen, annars inget planerat. Hoppas ni får en härlig vecka!



En lycklig bild från Whitheaven beach för sisådär 3 månader (!) sen. Åh jag saknar verkligen östkusten så jäkla mycket. Julia & robin, goonet och solen. Tur allt det finns kvar till nästa tillfälle ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0