Torsdag

Veckorna går så jobbigt snabbt, håller ni inte med? Snart är det helg igen. Jag ska jobba nu torsdag-fredag sen är jag ledig i helgen. Fredrik kommer hem från Oslo ikväll så vi ska fira honom i helgen och så på lördag är det Life in color i Linköping. Ska bli så sjukt kul!!

Igår var jag och Viktoria som sagt och tittade på en lägenheti Berga/Linköping som vi gillade som tusan. Men vi ska titta på en annan i Berga på måndag. Så vi får väl se vart man tar vägen. Först kände jag "njaaa berga", man har ju hört en hel del skit men det kändes ändå bra när vi tittade på den. Men som sagt vi får se. Ska kolla på en annan på Måndag och sen har vi tills på tisdag på oss att tacka ja/nej.

Börjar jobba klockan 15 så har några timmar att fördriva innan det är dags att åka. Ska ladda ner Hobbit filmerna, på tiden att jag ser alla dom nu. Har ju faktiskt varit i Hobbiton ju ;) Ha en fin dag!

Hitta massa gamla bilder från mammas kamera, bland annat denna från någon sommar i Kaggebo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0