Trevlig helg!

Jag har precis kommit hem efter cirka 1h promenad på 6,5km. Kan inte påstå det är så härligt väder dock. Svin kall blåst och lätt regn..men jag tog mig runt i alla fall, kändes åtminstone skönt i kroppen efter. 

Nu ska jag snart laga någon lätt lunch och slappa lite i soffan innan det är dags att göra sig iordning och sticka ner till jobbet. Bytte pass med frida idag så hon tog mitt frukost-lunch pass och jag tog hennes kvällspass så jag börjar klockan 16.00 istället. När jag slutat ikväll åker jag raka vägen till mamma i stan för imorgonbitti åker vi till Uppsala för att hälsa på min kusin Hanna och favorit Elvin. Ska bli så himla mysigt!! 

Så ni får ha en trevlig helg för det ska jag ❤️




Sötis ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0