Bra vecka!

Denna veckan börjar lida mot sitt slut också. Förra veckan var en riktig skitvecka, jag mådde riktigt dåligt och var deppig över att jag inte jobbade så mycket och hade bara allmänt mycket i huvudet. Men till skillnad mot förra veckan har denna varit toppen! Har varit mycket gladare, jobbat bra och sen har jag börjat träna igen. Efter mycket om och men blev det ett nytt kort på Hälsofabriken, så nu är det ingen återvändo, nu kör vi..och för en gångs skull är jag riktigt taggad. Har redan hunnit med två pass sen igår när jag köpte kortet och imorgon blir det tredje innan jobbet. Sen tänkte jag försöka anmäla mig på 1h spinning på söndag eftermiddag. Som sagt, riktigt taggad så bäst att passa på!

Denna helg är det inget planerat mera än att jobba och det känns riktigt skönt. 
Men nu ska jag sova här! Gym och jobb imorgon som sagt. Puss <3

Mysig frukoststund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0