Söndag och midnatt

Det känns alltid som jag har så himla mycket att skriva om här när jag väl får för mig att uppdatera lite men sen är det som att jag har glömt bort allt jag tänkte på innan så fort jag öppnar upp blogg.se appen!

Veckan som gått har jag varit hemma mest. I onsdags var jag och mamma i simhallen på kvällen, så himla länge sen jag var där men de var lika kul nu som då. Nu fredag,lördag och idag(söndag) har jag jobbat. Igår blev det hela 14 timmar! Så en bra jobbhelg med andra ord!

Imorgon är de ÅFF-IFK Norrköping derby på hemmaplan vilket betyder överbokat på jobbet. Så det blir ingen bugg för mig imorgon utan jag ska jobba istället. Kunde inte lämna dom i sticket en sån dag! Annars i veckan som kommer är det inte speciellt mycket planerat mera än jobba. Sen får jag väl se vad som dyker upp. Livet rullar på så att säga! Hoppas på att höra något om lägenhet snart annars får jag börja jaga hos dom privata hyresvärdarna i stan. Längtar efter en egen lya nu faktiskt :)

Men vi hörs. Ha det fint ❤️




De blev lite gott och blandat 👆 sofia förra helgen och mirrorselfie från idag 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0