Tisdag förmiddag

Livet flyter på även här hemma, men är lite deppig över att jag missat i princip hela den svenska sommaren. Igår var jag på första buggkursen, som var superkul och efteråt åkte vi och käkade och då satt vi ute och snackade medans de mörknade ute och de var inte alls speciellt kallt. Insåg att det var sånt jag saknat så mycket! Och nu kommer det snart vara mörkt här klockan 4. Men på något sätt längtar jag efter vintern också. Jag är ju ett sommarbarn och tycker om sommaren allra bäst, vem gör inte? Men en annan del av mig älskar även vintern! När det är lagom många minus grader, pulver snö och så solsken ute. Ni vet en sån där perfekt vinterdag? Åka skidor i fjällen och så dricka öl och basta på kvällen, finns det något mysigare? Vi håller på att dra ihop folk för en fjällenresa över nyår. Förhoppningsvis är vi ett gäng snart så vi kan boka vår stuga innan alla tar slut. Någon som känner sig manad att hänga med? Än så länge är vi 4 pers och vi ska väl försöka få ihop 10 ;)

Annars har jag hunnit med att vara i sommarstugan ett dygn sen sist. Nu ska jag snart göra mig iordning och sticka ner till jobbet. Ska köra ett kortpass på 5h idag. Annars får vi se vad veckan har att erbjuda. Tror jag åker till mamma i stan imorgon och stannar tills på fredag. Ska hinna hälsa på hos Oliver eventuellt och så lite mamma/dotter mys.

 
Men annars hörs vi snart igen, pussss!


Fraser island minnen ♥ vad bra vi hade det. Saknar mina resemuppar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0