Tisdags update

Tjo peeps

Galet sugen på att fixa mig ett gymkort, längtar efter regelbunden träning med pass och annat sånt kul. Dock lagom med beslutsångest vart man ska köpa. Åtvid igen eller stan? Känns som man borde ha i Linköping i och med att jag eventuellt ska flytta dit. Men samtidigt känns det smidigt att ha i Åtvid för då kan man dra dit efter jobbet osv. Beslutsångeeeest. Får försöka fundera lite! 

Igår hade vi fullt ös på jobbet med 200 gäster men det rullade på fantastiskt bra! Imorse ringde klockan vid halv sex och då var de bara att åka till jobbet igen och köra frukost-lunch pass! Ikväll är det bara slappa som gäller. Har lagat köttfärssås och spagetti och nu ligger jag i soffan! 

Imorgon är jag ledig. Inga planer mera än på kvällen då mamma och jag eventuellt ska på bio. På torsdag efter jobbet ska jag hänga med linda. Annars är det mest jobba som står på schemat. 

Puss ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0