10 februari

Hej på er!

Jag sitter och väntar på bussen och fryser.. Denna eviga väntan på buss. Tror der är en av anledningarna att jag ofta är bekväm och tar bilen istället. Då kan man köra raken vägen hem utan en massa väntan. När tåget och bussen passar är de jätteskönt men när man som nu måste sitta och glo 20 min är de mindre kul. Ska väl fick inte klaga över 20 minuter när man fick vänta timmar typ på högstadiet när man bodde ute i skogen men man vänjer sig snabbt vid bekvämligheter.

Jag har i alla fall varit i skolan och haft seminarie.. Typ de första seminariet på typ 2 veckor i denna kurs som faktiskt varit givande. Det kändes i alla fall skönt. Nu ska jag åka hem och äta lunch och sätta mig och plugga vidare fram tills ikväll då de är dags för lite födelsedags mat/fika hos mamma som fyller år idag. 

Imorgon blev jag inkallad på lite lunchjobb vilket passade utmärkt och jag verkligen försöker få ihop alla timmar som är möjliga.. De går åt ska ni veta. Efter jobbet imorgon åker jag ner till Henke och hänger där över helgen. Vi ska dock upp hit till Linköping på lördag igen en sväng över dagen.. Kalas hos mamma med släkten bland annat.

Men nu kom bussen så jag ska sätta mig i värmen och hoppas vi kan åka snart. Ha det fint tills nästa gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0