24/8

fan oxå!!!
jag som skulle bli bra på att skriva här...
kan jag inte direkt påstå att jag varit nu.
fan en månad sen ja skrev sist!

sommarlovet har iaf tagit slut
jag har börjat HR08 på facetten
verkar som det är en bra linje med trevligt folk =)

Igår va ja på Winnerbäck med marcuus oså mer folk,
typ Linn, Roggan, Fegge, Linus sen Malin & Emma tror ja :)
Det vart skit bra!! Lasse är braaaaaaaaa <3

I veckan har ja vart i skolan och fått mkt information x)
vart med med marcus oxå :) <3

Idag ska ja spela match.
Har inte gjort det på as länge eftersom jag vart sjuk och vi trodde det var köttelfeber.
men nu är ja bra och ska spela!!!!! :D

imorn har jag låååång sovmorgon.
svin skönt!
sen efter skolan ska ja nog till tojja en snabbis osen träning =)

men nu ska ja dra.
finns på (mp)
:)




WINNERBÄCK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0