HATA CS!

jag hara counter strike elr hur fan det stavas!
jag ska utplåna det från jordens yta ;B

idag har jag varit tsm med marcus i 4 månader <3
det är underrbart & mera ska det fan bli! (L)

jag har även bestämt mig för att spela med ÅFF nu!
har sagt ja, och kommer att skriva på så fort som möjligt (y)
imorn ska ja träna, sen längtar ja till jag får börja speeela! :D
träna idag med, sista träningen, löp-träningen iaf.
sen sprang vi förbi hos nathalie och fika :'D
träffa även den lilla bebisen som heter Julia, skit söt :')
jag fick hålla henne och shiat, va liten hon va ;o :p

snart är det jul med!
bara 2 dagar kvar innan det är dagen vi slutar (a)
SHIT, ME LOVE (L)
nu ska ja dra mig.
har marcus gamla mobil, så tar typ 98 timmar att skriva sms xD
men wtf, ska ta tillbaka min imorn ;o ;)

KISSES!

MARCUS,
jag älskar verkligen dej!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0