nu är glada julen sluutt

då var julen slut för iår oxå.
har varit en hel lyckad jul måste jag säga
det ända negativa att jag inte fått träffa älski på jätte många dagar :/
men åkte till han igår och fick träffa honom äntligen! :)
sov hos honom inatt, underbart o få vakna vid din sida bebi :)

johan o vickan åkte även hem för en stund sen...
will miss em :/
men här kommer lite punkter på vad ja fått :)

- skidglasögon till v.2! om en vecka drar vi till fjällen :D babi, ja & familj.
- TV, DVD, boxer samt kanal kort till mitt rum :)
- min fred perry tröja jag önskade mig <3
- mysig kofta
- pengar till hårförlägning, så den är beställd nu !
- 300 kr av mormor o morfar
sen lite annat smått! tack för allt <3

ikv blir det att ta det lugnt!
kanske se på ngn av filmerna jag fick, little miss sunshine elr juno :)
HEJS

:*



jag och älskade kusin :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0