17/7 , 2008

mmmh
gh hos jessica igår
trevligt att träffa alla, fegge har jag inte sätt på år typ
så det vart bara bra, drog hem vid typ halv ett
sen när ja kom hem gjorde jag cappuccino och macka
sen satt jag och titta klart på mean girls som ja satte på typ i
måndags men fortfarande inte sätt klart 8-| xD

idag har jag ont i huvet
ja vene varföör :S
men skata en ipren och hoppas att det går över
sen snart ska ja dra ut och springa
kommer plågas som fan om ja har så här ont i huvet
men jag ska springa

nu sitter jag och lyssnar på darin
skapligt joosefin (a)
på tisdag kommer chelsea & kathrine
deras besök blev uppflyttat till då
fyfan vad ja längtar rååå
ska bli skapligt läskigt att snacka engelska
men det är väl bara att göra sitt bästa (a) :L
vickan och ja kommer vara kiiings
så har dom köpt med grejer åt mig oxå!!
typ lacoste grejer, sen jonas brothers saker
och fredrik ska få DC saker
tror jag iaf, ska bli kul ose vad dom köpt

mmmmmmmmmmh
men nu ska ja dra.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0