27/7 , 2008

fredagen var kiiiiing
blev att festa med marcus, krille, tojja & roggan =)
sen kom julia & linnea och festa med oss oxå :D
fast svin roligt!
sen tälta ja, maakie, krille, robin & tojja :)
as mysigt att vakna på morgonen bakis &fin
plus att det varhelt fuktigt där inne xD uuunderbart!
men det vart iaf as lyckat!
måste göras om :) <3

sen i lördags så drog marcus & krille vid 10
robin, ja & tojja var kvar ett tag till. snacka lite :)
sen drog robin. tojja och ja var kvar och städa!
sen stack vi ner till sandelius och käka frukost!
SERIÖST NU! jag har aldrig vart så hungrig i hela mitt liv :ooo
fyfan, vad fint den mackan satt :') xD
sen drog vi hem =) och då ville mamma & pappa att ja skulle med o bada!
så ja hänka med dom och bada :)
kom hem vid 4 kanske, och då duscha ja och sen somna ja i sängen
och så sov jag till halv 8!
efter det kääka ja och kolla TV , sen blev det lägg dags :)

07.00 gick jag upp imorse!
drog iväg till ida, så åkte vi till mantorp för att se på micke =)
och sen hjälpa till att fixa med maten!
så det gjorde vi. sen snacka vi med chris massa!
han är största prtvot ever!
asså seriöst, ni ska höra på'n :P

imorn åker jag nog till stugan med mamma och stannar till tisdag :)
sen får vi se ;)
på nästa måndag ska ja iaf med till den där ön roggan & company snackat om :)
OCH JESSICA MED HOPPAS JAG! :D <3

näh, nu ska ja dra.
PUSSÄN!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0